Neem kennis:

Die inhoud van hierdie bladsy word op eie risiko gelees. Die skrywer word hiermee gevrywaar van alle reaksies of optredes van lesers.

Thursday 3 March 2011

Blok my... vrou

Dikwels in die dorp hoor ek die vraag; wanneer kry jy vrou?
Die ding is, daar’s min wat sal pas of waarvan ek hou,
(so my liewe antietjie, vergeet dat ek trou)
Ek lag dan skaam en sê dan fraai;
ek bid nog al die pad vir haar, maar haai
dink sy’s vroeg dood nog voor ons ontmoet,
so het sy my stil-stil gegroet.
Die plan is ‘date-a-grave’ wat ek nou het,
redelik platonies, ongesteurd, tog pret.
Eintlik in perspektief - die ideale vrou,
Jy vat net blomme, sy’s nooit ontrou.
Stil soos die graf, praat niks tee,
koste effektief beslis, ja-nee!
Soek jy haar weet jy altyd, altyd waar sy is,
mooi gewit in haar rokkie van kis.

No comments: